10 maanden Engeland, Birmingham

Tijd, waar ben je!?

En van de ene vakantie gaan we meteen door naar een volgende vakantie! Lekker 2 weekjes vrij, mij hoor je niet klagen hoor! Naja misschien toch wel een beetje want de tijd gaat nu wel heel erg snel. Ik heb besloten dat naar de hogere hotelschool wil in Den Haag maar daarvoor moet ik een selectiedag doen op 6 juni.... dus .. dat betekend dat ik 4 juni al thuis kom! Nu m'n vlucht naar Nederland is geboekt komt het toch wel dichtbij. Maaar genoeg tijd om nog nieuwe avonturen te beleven!

Inmiddels heb ik m'n tweede show gehad; 'One night only', en helaas dus ook m'n laatste show met the youth theatre. Ik wist dat zelf alleen nog niet op dat moment want ik was van plan om juist langer te blijven om de laatste show te kunnen doen. De show was maar voor 1 avond en wonder boven wonder ging alles goed, we waren niet echt goed voorbereid. Zelf keek ik meer uit naar de afterparty die week erna. En dat was een geslaagd feestje! Die Engelse hebben een paar rare spelletjes waar ik zelf helemaal niks van begrijp maar altijd leuk om iets nieuws te doen.

Terwijl die show alweer is afgelopen heb ik een andere show in minder dan 2 weken; Jumpy! Deze komende week hebben we heel veel repetities en dinsdag 7 april is de eerste show. Dat betekend dat ik daar 3 weken elke avond moet zijn behalve op zondagen (hoe ga ik dat overleven :O), maar ik kan echt niet wachten tot de eerste show! Ik mag heerlijk rond lopen met m'n dikke buik en uiteindelijk kan ik mezelf de hele avond vermaken met een baby born, altijd al willen doen! (ik ben trouwens niet sarcastisch ik kijk er echt naar uit)

Naast drama heb ik ook een andere hobby gevonden! Na voetbal, een dansles, 8 tennis clubs te hebben gemaild heb ik me d'r uiteindelijk maar bij neergelegd dat ik maar beter gewoon atletiek kan doen. Beetje jammer dat ik hier een half jaar te laat achter kom. Maarja ik kan beter laat beginnen dan dat ik nooit begin! Dus inmiddels volg ik weer atletiek trainingen. Man oh man wat ben ik sloom geworden zeg! (niet dat ik ooit snel was maar okee)

Gisteren was het Yvonne's verjaardag dus we zijn naar haar dochter gegaan om het te vieren. Veel familie kwam langs en we hebben met z'n alle gegeten. Aangezien ze allemaal uit Jamaica komen kan ik het Engels soms echt niet verstaan waardoor het best wel ongemakkelijk was. Maar zij was helemaal happy dus dan vind ik het allemaal best. Helaas was er geen zelfgemaakte appeltaart zoals m'n moeder die altijd maakt. Gelukkig is mijn moeder zo gek genoeg om een stuk zelfgebakken appeltaart op te sturen! (dit voelde echt als een van de beste dagen van m'n tijd in Engeland) Ik kan echt niet beschrijven hoe blij ik was en hoe hopeloos ik me voelde toen de appeltaart verdwenen was. 'Heaven turned into hell' is hoe ik het beschrijfde (Natasja zat me behoorlijk raar aan te kijken).

Met drama en atletiek ziet de komende maand er behoorlijk druk uit. Na deze 2 weken vakantie heb ik nog maar 4 weken school en dan examens en dan.. okee daar wil ik nog niet over nadenken. Ik moet toegeven dat ik er stiekem ook wel weer naar uit kijk om in m'n eigen landje te zijn. Maarja zoals ik al zei, er is nog genoeg tijd om nieuwe herinneringen te maken.

x Elizah

Reacties

Reacties

andre, je grooooooootste fan

He schat, nog fffffffffff

KUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Tineke

Wat heb jij toch een lieve moeder.Straks kan je weer van haar genieten.Als ik het zo hoor vind je de shows wel heel erg leuk.
geniet er maar van.Liefs Tineke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active