10 maanden Engeland, Birmingham

Bonfire night & Blackpool!

Afgelopen weekend ben ik naar Blackpool geweest met 6 andere uitwisselings studenten. Ik wist niet zo goed wat ik kon verwachten maar het werd omschreven als een tripje naar de Las Vegas van Engeland. Na 3 uur rijden kwamen we in het hotel aan omringt door koeien. Niet echt de Blackpool die ik had verwacht, dat was nog een uurtje verder. Nadat we hadden geluncht gingen we meteen door zodat we zoveel mogelijk tijd hadden. We kregen heel veel vrijheid dus dat was wel mooi. Na alles gezien te hebben zijn we naar een pub gegaan waar Charlie en ik vrienden zijn geworden met de bewaker. Net zoals een andere man in het restaurant waar we hadden gelucht dacht hij dat ik van Engeland was. Dat had ik niet verwacht want mensen in school denken nog steeds dat ik een of ander raar accent heb. Na 2 uur in de pub zijn we naar de karaoke bar gegaan wat echt hilarisch was. Met allemaal dronken mensen om je heen is het al snel een goede avond. Om een uurtje of 11 zijn we naar het hotel gegaan en eindigde we met pizza als avond eten. Na veel dansen kwam Trev, onze begeleider, ons feestje verstoren omdat hij klachten kreeg door het geluid. Het was dan ook al 2 uur maar wij hadden nog te veel energie. Nadat de jongens weg werden gestuurd (kampgevoelens kwamen terug) gingen we uiteindelijk om 4 uur slapen waardoor ik nu als een lijk achter de computer zit op school. Volgende dag zijn we naar het pretpark Pleisure Beach gegaan wat echt awesome was! Helaas hadden we maar 3 uur dus hebben we niet alles kunnen zien. Helemaal gesloopt gingen we alweer naar huis om half 4. Ik zou Blackpool niet echt omschrijven als Las Vegas maar het is zeker een leuke plaats om naar toe te gaan :)

Afgelopen woensdag was het bonfire night. Dat betekend een avondje doorbrengen op een kermis en te veel geld uitgeven aan attracties en daarna met duizenden mensen naar vuurwerk kijken voor 20 minuten. Aangezien ze zeiden dat het de grootste vuurwerk show was van het jaar in Birmingham was had ik er heel veel van verwacht maar eigenlijk was het slechter dan het vuurwerk in Scheveningen. Daarna nog even als idioten gedanst tussen stilstaande saaie mensen.

Na een soort vakantie gevoel wat me echt heeft opgevrolijkt toch maar weer naar school. Dus nu is het aftellen naar de kerstvakantie..

Laughing

x Elizah

Reacties

Reacties

Andre, je grootste fan

He daar!! Wordt er nog gestudeerd?? Zo te lezen was het weekend dus geslaagd, mooi!! We zullen je rond de Kerst weer een verrassingspakket sturen hoor. Tot app en kuzzzzzzzzzzzzzzz, pap

Trudy

Dag lief nichtje.
Vind het nog steeds leuk om jouw ervaringen te lezen en die zijn er heel wat.
Zoals ik zag vraagt je vader zich al af of je nog toekomt aan studeren.
Maar leuk heb je het in ieder geval en ja dus soms ook een beetje heimwee las ik in je vorige verhaal.
Nou geniet er nog maar van, zoals ze bij ons in het Noorden zeggen "broezen maar".

Eric Mulder

Hallo Elizah.
Wat staan er veel feestjes in onder andere
naar de kroeg pretpark
Word er nog geleerd?
Nu nog 5 weken dan is het kerstvakantie hoor.
Vriendelijke groetjes Eric Mulder.

Andre, je uiteraard grootste fan

Schat, Sint heeft mij beloofd dat je voor 5 december nog iets hem krijgt toegestuurd.........kuzzzzzzzzzzzzzzzz

Andre, je uiteraard grootste fan

Moet zijn ....van hem...komt door de Sintstress.....by the way, denk je nog aan onze weddenschap....trainen dus!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active