10 maanden Engeland, Birmingham

weer 2 weken verder

En toen was het alweer oktober. En dat is te merken want het weer is hier niet echt een feestje. Zonder winterjas zijn de ochtenden toch wel een uitdaging om te overleven. (ik ben echt goed in overdrijven hihi, maar geloof me het is zooo koud) De afgelopen 2 weken waren niet heel interessant. Gewoon normale saaie schooldagen met af en toe een hoogte puntje.

Wat ik hier heb ontdekt is dat 'Nando's' echt een geweldig restaurant is om te eten. Voor de verjaardag van Annabel hebben we daar geluncht met een groep van 8 personen. Ik merk dan wel dat een gesprek volgen erg lastig is in het Engels wanneer iedereen door elkaar aan het praten is. Maar het was erg leuk om even uit huis te zijn. Na school doen de meeste mensen van school namelijk niet echt iets. Gewoon tv kijken is het antwoord wat je het meeste te horen krijgt. Maar dat vind ik helemaal niks en gelukkig vind Camilla dat ook niet dus gingen we na school naar de stad. Na een beetje rond zwerven door stad zonder geld zijn we naar de top van de bibliotheek gegaan waar je een terras hebt met uitzicht over de stad. Dat was wel even een momentje dat ik weer besef hoe gaaf het is om hier te zijn. Maar ook een moment dat je beseft dat je nog voor een lange tijd weg bent en je vrienden mist.

Maar gelukkig is er steeds minder tijd om thuis te missen. Sinds maandag ben ik gestart met de sportschool. Een teamsport vinden is me helaas niet gelukt maar dit is ook leuk en veel zwaarder dan ik had verwacht. Maar na een uurtje sporten kan je relaxen in het zwembad wat opzich wel fijn is. En natuurlijk moet ik dan ook even de glijbaan uitproberen.

Gister ben ik naar de horror film 'Annabelle' gegaan met Enrico & Annabel (het was te verwachten dat ze die film zou uitkiezen). En aangezien ik niet heel goed ben in het overleven van horror films heb ik meer een gesprek gevoerd met de jongen die achter mij zat dan dat ik naar de film heb gekeken. De bioscoop was wel echt heel anders dan in Nederland. Veel kleiner en het geluid was helemaal niet zo hard. Nou wilde ik die film niet perse op een groter scherm zien anders zou ik al helemaal nachtmerries krijgen. Een positief punt is dat ook al zit je bijna de hele film met je rug naar het scherm toe, je begrijpt de film nog steeds! Dat is altijd wel handig. Maar als je van plan bent om naar die film te gaan.. ik wens je veel succes! Het is mogelijk dat je een kopstoot hebt met de persoon naast je (juist.. dat was ongemakkelijk). Vandaag ben ik in de ochtend alleen naar de sportschool gegaan en ik was dan ook letterlijk helemaal alleen in die fitness zaal. Daarna weer een dagje Highbury (jaja ik weet eindelijk de naam van die drama club!) waar we zijn begonnen met de audities voor de musical.

Over 2 weekjes heb ik alweer vakantie waar ik wel naar uitkijk want school blijft school en dus blijft het voor het grootste gedeelte saai :p. De donderdag voor de vakantie is er een 6th form open evening waar ik ga optreden met Synne, een andere uitwisselingsstudent. Dus daar gaan we de komende 2 weken voor oefenen. Beetje jammer dat ik dit jaar geen kamp heb om naar uit te kijken.. Maar voor de mensen die dit lezen van haag; alvast veeel plezier!

x Elizah

Reacties

Reacties

Rob

we zullen jou ook missen op kamp hoor Elizah. Wie moet ons nu vermaken in de late uurtjes en bij het kampvuur?

Carly

Wat zijn je verhalen toch leuk om te lezen Eee??????

Kiki

Aaaaah Eetje we gaan jou ook missen op kamp :(

Jana

we gaan je missen op kamp Elies! Geniet ervan daar!

Renée

Pizzaatje! Ik ga je missen hoor op kamp!! En ik zal speciaal voor jou een liedje zingen op kamp rond t kampvuur en dan stuur ik t naar je op! Veeeeel plezier in je vakantie! Maak er zelf een kamp van, lemmer overlopen en jezelf strafcorvee geven! Spooktocht door de tuin en je hebt een topkamp! Have fun hahah en maak een foto als je hagelslagjes aan t sorteren bent! ;)

Elizah

Beetje jammer dat ik hier in een wereld leef zonder hagelslag anders had ik het met liefde voor je gedaan ;)

Thanks allemaal!

Tineke

Leuk je verhaal te lezen.Zo te horen heb je het erg naar je zin.Geniet ervan!!!!

Andre, je allerallergrootste fan

Lieve schat... Wat betreft volgende opleiding: niet gewoon de journalistiek in? ...leuk om te lezen! Wat heerlijk om je te horen bibberen bij en met Annabel.. Zie je meteen voor me! Goed, goed, goed, die sportschool!!!!!!!
Enne, ik weet zeker dat jouw talenten op het gebied van muziek en toneel natuurlijk van mij afkomstig is.. UUgHE Ug.. Liefs pap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active