10 maanden Engeland, Birmingham

Een maandje verder

Deze maand is echt veel sneller gegaan dan ik had verwacht! Maar dat is een goed teken denk ik

Laughing
. Inmiddels heb ik m'n eerste engelse ontbijt gehad, dus dat betekend voor mij aanvallen op de croissantjes die Yvonne extra had gemaakt. Ik snap nog steeds niet waarom je bonen zou eten bij het ontbijt.. ik vind het maar apart. Maar voor de rest was het niet verkeerd.

Nadat ik moest optreden voor 240 mensen voor Muziek heb ik het toch maar veranderd in Frans want wauw.. ik ben echt een hopeloos geval in die theorie. M'n rooster werd de afgelopen weken elke dag veranderd maar nu is dat eindelijk niet meer nodig. Afgelopen vrijdag hadden we een unifrom dag op school. En ik ben erachter gekomen dat een stropdas omdoen echt niks voor mij is. Ik had niet verwacht dat het zo moeilijk was haha. We hadden een cakejes eten voor het goede doel dag wat ik opzich niet zo erg vond.Dezelfde dag prachtige foto's gemaakt met Media Studies wat uiteindelijk heel leuk en vooral grappig was om te doen. En natuurlijk wilde ik het model zijn:

Op school heb ik een grote groep mensen ontmoet waarmee ik nu elke dag om ga. Ik stond dan ook op de lijst voor het eerste feestje! Dat had ik niet verwacht haha maar ik was erg blij dat ik er nu een beetje bij betrokken wordt. Afgelopen vrijdag (26 September) was het feest. Een huisfeestje met 63 mensen! En dat betekende 2 ambulances omdat mensen te veel hadden gedronken.. Maar daarna wel lekker kunnen dansen. Natuurlijk ben ik nog steeds het brave meisje dat geen risico neemt anders wordt ik naar huis gestuurd. Dus ja dat betekend gewoon een idioot zijn en dan vermaak ik me prima. Beetje jammer dat de laatste bus al om 11:30 ging waardoor we alweer heel vroeg weg moesten. Op dat soort momenten mis ik m'n fiets zo erg! Eigenlijk elke dag want reizen met een bus is echt niks voor mij.

Na een meeting met alle exchange students een week geleden kwam ik met het prachtige idee om te gaan bowlen met z'n alle (Ik was zo trots). Dus dat betekende een dagje shoppen met iedereen (zonder geld, beetje jammer) en daarna naar Star City om te bowlen. Met mijn prachtige bowling skills werd ik uiteindelijk 1e! Met 102 punten had ik gewonnen van de andere 11 mensjes, voor het eerst in m'n leven! Eindelijk heb ik m'n talent gevonden! Daarna nog even met Camillla een of andere dans wedstrijd gedaan wat erg hilarisch was.

Vandaag weer een dagje naar de drama club gegaan (Ik weet nog steeds niet hoe het heet). Was weer heel erg leuk en iedereen vertelde me dat ik waarschijnlijk een hoofdrol krijg. Dat wordt nog wat want ik snap dus echt totaal niet waar dat hele script over gaat maar okee..

Laughing
Volgende week moet ik een soort auditie doen en dan zie ik het wel.

EN ik heb het perfecte concert gevonden waar ik heen wil! In februari komen 'The Black Keys' naar Birmingham met 'Cage The Elephant' als support act! Dus ik ben hard opzoek naar een maatje om daarmee heen te kunnen gaan.

Het leven hier begint nu een beetje normaal te worden. En ik heb me hier beseft dat ik thuis echt een perfect leven had! En dat Den Haag echt een geweldige stad is om in te wonen. Maar ik weet dat als ik terug kom (bijna) alles weer hetzelfde zal zijn. Tenminste dat mag ik hopen want ik mis m'n landje wel hoor!

x Elizah

Reacties

Reacties

anoukieee

Ah elies klinkt echt allemaal weer super leuk! En als je thuis bent gaan wij een duo vormen op het toneel:) succes met je carrière daar als actrice he! Dikke kus Xxxxx

Marlies

Lies klinkt goed, weer net zo druk als thuis. Leuk dat toneel. Altijd al goed in geweest, jij kon juf Aafke nadoen als geen ander! De tijd gaat inderdaad snel. Tot over negen maanden!
Kus je Mams

andre, je grootste fan

He lieverd, kijk je wel uit met het ontbijt en vooral blijven joggen he!!!
Goed om te lezen dat je je weg hebt gevonden. Ben trots op je. Op mijn werk vragen ze regelmatig hoe het met je gaat en dan is het leuk om dit te melden.
Hou je haaks!!!!!!!!!!!!! Kus pap

Snor

Lieve ELizah,

Hartelijk bedankt voor je kaartje.
Wij volgen hier al jouw belevenissen met aandacht.
Leuk om te lezen dat je nu ook in Engeland op het punt staat om landelijk door te breken als actrice en zangeres.

Het zal je deugd doen om te lezen dat ik inmiddels weer een snor bezit met zelfs daaronder een bonussik.

Zou jij ergens in de toekomst op je blog je adres in Birmingham kunnen vermelden, gewoon ouderwets straatnaam, huisnummer enz.?

We zien het wel, groetjes van iedereen hier en een kwijl van Puck.

Tot straks,

Peter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active