10 maanden Engeland, Birmingham

Eerste schooldagje!

Jaja ik heb het overleefd! De eerste dag op m'n nieuwe school

Laughing
Ik ben namelijk overgeplaatst!!! Nadat ik zaterdag met Camilla naar Birmingham city was geweest en even een gitaar had gekocht (ik kon het echt niet laten, ik miste dat ding te erg) kwam ik thuis in een of andere party sfeer. Natasja kwam met een prethoofd naar me toe en vertelde dat we waren overgeplaats naar Platsbrook School in Sutton Coldfield. Dit keer een gemixte school zonder uniform! In de avond zijn we naar een surprise party geweest van de nicht van Yvonne en hebben we als 2 idioten lopen dansen. Want wauw wat voelde we ons goed!

Vandaag naar school om onze vakken te kiezen, tenminste dat dachten we. Nadat we onze vakken hadden gekozen kregen we meteen ons rooster en konden we gezellig naar onze wiskunde klas gaan. Aangezien ik (soort van) bijles heb gegeven in Wiskunde dacht ik wel dat dat me gemakkelijk af zou gaan.. niet dus

Tongue Out
Ik heb het meteen veranderd waardoor ik uiteindelijk de vakken; Media Studies, Sports & Drama ga volgen. Maar drie vakken per dag van 1 uur dus dat betekend een lekker rooster! Na nog een lesje Media studies waren Natasja en ik al weer vrij en was het tijd om de bus te zoeken. Dat ging dus net iets sneller in m'n gedachte.. Nadat we er 3 keer langs waren gelopen hadden we het eindelijk gevonden. Eenmaal thuis nog even snel naar het park gegaan om te hardlopen met lekker veel spierpijn.

Ik ben behoorlijk gesloopt dus dat wordt een avondje bankhangen!

x Elizah

Reacties

Reacties

Trudy

Dag Elizah, wat fijn dat het gelukt is om naar een andere school te gaan.
Lees jouw verslagje net, want ik was een paar daagjes met een vriendin naar Vlieland.
Vind het leuk om je verhaaltjes te lezen en vlgs. mij heb je schrijverstalent.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active