10 maanden Engeland, Birmingham

Welcome to Birmingham

Na al dat afscheid ben ik eindelijk in Birmingham, in m'n nieuwe huisje. En wauw, dat huisje is mooi!

Surprised
Het is echt veel groter dan verwacht maar dat vind ik niet zo erg hihi. Maar eerst even over de reis naar Schiphol.

In de auto samen met papa, mama en Nya gingen we op weg naar Schiphol. Na een laatste knuffel van m'n broer en een knuffel van m'n huis (wat niet heel soepel verliep) zaten we eindelijk in de auto met natuurlijk ketchup chips. Eenmaal aangekomen hebben we meteen de koffer ingecheckt en nog even iets gedronken met z'n alle. (Icea Tea natuurlijk) Na een uurtje gezellig praten kwam dan toch echt het huil momentje waar ik zo tegen op zag. Nog een laatste keer zwaaien en dan toch echt zelf opzoek naar de gate, wat nog best een stuk lopen was. Man oh man wat is Shiphol groot! Maar goed.. ik heb het gevonden. In het vliegtuig zat ik naast een hele aardige jongen waarmee ik veel heb kunnen praten, ik heb alleen z'n naam nooit geweten. Eenmaal geland was ik toch best zenuwachtig. Ik heb eerst nog een vrouw moeten overtuigen dat ik echt alleen op reis ben en dat er mensen op me staan te wachten. Daarna snel naar de bagage band gelopen. Nou had ik zo'n mooi labeltje gekregen van m'n moeder met de Engelse vlag erop dus je zou denken dat ik m'n koffer meteen herken. Maar nee.. het labeltje moest er natuurlijk af zijn gevallen wat ik pas door had toen ik daar nog maar in m'n eentje stond met 1 koffer op de band, mijn koffer dus. Toen kwam eindelijk moment dat ik de 2 personen zou ontmoeten waarmee ik de komende 10 maanden moet doorbrengen. Daar stonden ze! Met een groen bordje met m'n naam er op. Na een lange knuffel kwamen natuurlijk alle vragen. Wat ik wel leuk vind is dat ze ook zo heerlijk klein zijn dus ik mocht ze wel

Laughing
. We gingen snel in de auto naar m'n nieuwe huis!

Een groot deel van de autoreis hebben ze geprobeerd m'n naam uit te spreken. Vonden ze erg lastig en het is ze een soort van gelukt.. Ik denk dat ik toch maar 'Elaaisa' wordt dit jaar. Na 20 minuutjes waren we er. Ik heb meteen een rondleiding gekregen en kwam er achter dat ik gewoon een eigen kamer heb! Dat vond ik opzich wel erg fijn. We hebben lekker met z'n alle gegeten en om een uurtje of 10 zijn we toch maar richting bed gegaan want we waren allemaal erg uitgeput. Vanochtend heb ik m'n koffer uitgepakt en kwam ik er achter dat ik m'n oplader van m'n telefoon ben vergeten. Beetje jammer dus dat wordt een nieuwe kopen. Vandaag gaan we naar de stad dus dan kan ik dat mooi even fixen.

Vanaf woensdag hoef ik pas naar school, dus das wel een plus puntje. Dus de komende dagen wordt het gewoon nog even genieten van een mini vakantie. Daar heb ik geen problemen mee

Smile

x Elizah

Reacties

Reacties

Trudy Diepstraten

Fijn dat het allemaal zo goed gelukt is.
Moest bij jouw verhaal erg denken aan toen Ronald en ik Jorrit voor zijn eerste lange tijd van huis wegbrachten op Schiphol. Jorrit huilde niet, maar ik wel hoor.

anouk dekkers

Ah elies wat een leuk verhaaltje:) klinkt allemaal super leuk! Heel veel plezier met shoppen vandaag en wel een beetje gaan verdiepen in 1D he????
Dikke kus! Xxx

Deem

Poepieeee!! Super dat alles in 1x goed is gegaan want jou kennende (;. Heeel veel plezier nog! Voor mij begint morgen het nieuwe avontuur. Xxxxxxx

Andre, je grootste fan

Naam vergeten van de jongen naast je, oplader vergeten....staat je weer goed.
Nee schat, fijn te lezen dat het goed gaat. Heb de engelse zender in de gaten om bij te houden hoe het in de uk gaat, liefs hoor!! Pap

Annerieke

lekker eigen kamer!! er is vast wel post mogelijk volgens mij tuseen Holland en Uk, dus je oplader kun je denk ik wel op laten sturen :)
veel plezier

Carly

Wat heb je er weer een geweldig verhaaltje van gemaakt :) Maar klinkt lekker Eee!
En die school komt vast wel goed!, gewoon weer een nieuw avontuur ???? , segbroek heb je na al die jaren ook wel weer gezien natuurlijk.
Heeel veel knuffels en kusjes xxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active