10 maanden Engeland, Birmingham

Nog 1 dag!

Na weken lang aftellen is het nu bijna zover! Morgen avond zal ik vertrekken naar Birmingham voor 10 maanden. Alles is geregeld en de koffers zijn dicht geritst. Het voelt echt gek maar ik heb er wel heeel veel zin in! De afgelopen week heb ik bijna elke dag wel afscheid moeten nemen waar ik oh zo goed in ben

Cry
.

Allereerst natuurlijk m'n afscheidsfeestje/verjaardagsfeestje! Ik moet zeggen dat dat wel een geslaagde avond was. M'n moeder had een super lekkere engelse vlag taart gemaakt waarvan iedereen verplicht een stukje moest eten. Toen de taart eindelijk op was kwamen Gina en Fatou met een nieuwe taart, thanks guys! (nee grapje ik vond het echt heel lief) Gelukkig ben ik een vreetzak en was die de volgende avond ook op. Om een uurtje of 4 nadat de marshmallow zak was leeggeroofd, 3 kratjes bier verdwenen waren en er nog veel te veel frisdrank over was moest iedereen toch echt naar huis. Toen kwam het afscheid momentje waar ik me zo op had verheugd en daarna lekker met 6 man die je nog een tijdje wakker houden ons bedje in gegaan. Bedankt voor de mooie avond jongens!!

Maandag nog even een dagje Duinrell gedaan en dinsdag prachtige (mislukte) coockie monster cakejes gemaakt. Woensdag was het dan toch echt tijd om de koffers te pakken. Het ging eigenlijk sneller dan ik dacht en ik was dan ook (vind ik) snel klaar. Met nog 4 kilo over omdat die koffer te klein was heb ik toch nog een groot deel van m'n kast mee kunnen nemen.Gister ben ik samen met Nina op jacht gegaan naar de cadeautjes voor m'n hostmom Yvonne en Natasja de deen. Na heel lang zoeken hebben we de klopensloffen gevonden die ik perse wilde kopen. Beetje hollands mag wel toch? Met nog een pakje stroopwafels, Haagse Hopjes en een Dutch Cooking Book vond ik het wel goed en was ik blij met de cadeautjes. Eenmaal thuis ging ik voor de laatste keer met m'n fam eten, dat betekend gourmetten natuurlijk! In de avond nog even snel muziek downloaden en nog een filmpje met m'n mams gekeken met een lekkere kop Kusmi thee erbij.

Vandaag moet ik dan toch echt afscheid nemen van 3 hele lieve vriendinnen en in de avond van m'n allerbeste en liefste maatje. Ik heb d'r eigenlijk niet zoveel over te zeggen want ik heb er echt totaaal geen zin in... Maarja afscheid hoort er nu eenmaal bij.

Ik ga iedereen echt heel erg missen maaar 10 maandjes gaan zo weer voorbij! Volgend jaar Parkpop ben ik er weer

Laughing
(perfecte timing). Ik houd jullie op de hoogte en probeer zo vaak mogelijk een mooi verhaaltje voor jullie te schrijven.

x Elizah

Reacties

Reacties

Ria van den Berg

Hoi Elizah, wat een leuk verhaal ja nooit leuk om weg te gaan, maar time files en voor je het weet is er weer Parkpop!!! Een hele fijne tijd in Birmingham en ik volg je hoor!
Liefs,
Ria

Nina

????????????????????????????
X

Nina

Huh dat was een foutje sorry! Veeeel plezier lies!:)

Andre, je grootste fan!

Lieve schat, ik ga je missen maar je bent er nog ff, alhoewel, je bent een kei in afscheid nemen dus dat betekent dat je nog veel hebt te doen...

KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs

Lia

Hi Elizah!
Heeeeeeeeeeeeel veel succes, plezier, en soms sterkte, met jouw spannende avontuur! Goede reis en ik hoop dat je je snel thuis voelt! Ik volg je!!!!

Marlies

Ze is weg, mijn dappere dochter. Alleen door de douane even tussen twee werelden in. Nederland met al jou lieve vrienden. Nu naar de toekomst met veel nieuwe ervaringen en ook weer lieve mensen. Jij heb jezelf bij je en komt terug als een nog sterker persoon. Dikke knuffel, mis je nu al je mams.

Ria

Heb aan je gedacht Marlies, je kleine meissie weg voor 10 maanden. Maar gelukkig is het niet het eind van de wereld.
Liefs
Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active