10 maanden Engeland, Birmingham

The End

En toen zat je opeens in een lege kamer met je koffer ingepakt. Het is zo gek hoe snel de tijd is gegaan. Vandaag had ik m'n laatste examen dus daarna kon ik al m'n boeken weggooien en me gaan voorbereiden voor donderdag. Dat wordt heerlijk om 4 uur s'ochtends opstaan om uiteindelijk om half 10 op Schiphol te staan. De laatste 3 weken heb ik zo veel mogelijk proberen te doen. Na m'n examen op vrijdag 23 juni had ik soort van week vakantie waardoor ik heerlijk op avontuur kon gaan.

Die avond had ik een feestje van Jonny wat erg gezellig was. Ik kende de helft niet en helaas zijn nieuwe vriendschappen maken een beetje zinloos maar ik heb nog steeds heel veel leuke mensen kunnen ontmoeten. Die zondag was ik met Synne en Lèna naar Dudley gegaan omdat het awesome leek op Google. Beetje jammer dat het er erg uitgestorven bij lag maaar met de juiste mensen heb ik er een van de leukste dagen van deze week kunnen maken. Volgende dag op naar Lichfield. Dit was echt een van de leukste steden die ik heb bezocht. Er was een parade, kermis en markt die dag (geen idee waarom) dus dat was een stuk levender dan Dudley. In de avond had ik afgesproken met 5 vrienden van drama om een film te kijken in de avond aangezien de rest van de groep niet kon. Tenminste dat dacht ik.. Na ontschuldigingen van Jonny en Eden omdat de rest niet kon komen deed ik de deur open en stond iedereen daar: 'VERRASSING!!'. Het was echt een geweldige avond en eindigde helaas met tranen.

Na een lange avond gingen Synne en ik de volgende dag naar Sophie die een etentje bij haar thuis voor ons had georganiseerd. De avond eindigde met z'n alle rond het kampvuur met een gitaar en marshmallows. De volgende dag ben ik met Lèna en Synne naar het park gegaan en dan donderdag op weg naar Tamworth. Nadat we naar de film waren gegaan met dezelfde groep van het etentje op dinsdag hebben Synne en ik het kasteel bezocht en de rest van de stad wat onze dag weer super maakte. Vrijdag gingen we naar onze laatste bestemming: Liverpool!! We hebben de hele dag de tourist uitgehangen, naar eenden gezocht, vogels gevoerd en proberen het accent na te doen waarna we met meer dan 900 foto's eindigden. Die avond waren we alweer snel in slaap gevallen om energie te hebben voor de volgende dag. Yvonne had een afscheids barbecue voor Natasja en mij georganiseerd. Na veel te veel hamburgers, veel lachen en een speech van Yvonne was het weer heerlijk tijd om te huilen.

Afgelopen zondag moest ik maar eens beginnen met het leren voor m'n examen. Aangezien ik het de afgelopen weken heel erg druk heb gehad verveelde ik me als snel in m'n eentje in m'n kamer. Gelukkig had ik die avond een etentje met de cast van Jumpy. Ik kon eindelijk weer normale pasta eten dus ik was gelukkig. In die avond moest ik afscheid nemen van Eden wat niet zo geinig was. Dus ja je raad het al ik eindigde als een of andere waterval die niet meer uit d'r woorden kon komen. (terwijl ik dit schrijf realiseer ik me echt dat ik echt heel slecht ben in afscheid nemen hihi)

Gister heb ik geprobeerd te leren met Synne wat niet echt werkte en vanochtend had ik dan m'n examen wat nog redelijk goed ging. Na m'n examen ben ik voor de laatste keer naar Birmingham geweest met Natasja wat heel gek was. Morgen ga ik naar school van iedereen afscheid te nemen en daarna ga ik met Synne naar het park. En tja met nog veel te veel plannen in m'n hoofd en te weinig tijd zit ik toch weer vrij snel in Nederland. Het was echt een van de beslissingen die ik ooit heb gemaakt om hier heen te gaan want wauw, wat was dit jaar geweldig. Voor de moeilijke momenten heb ik hele mooie momenten en herinneringen terug gekregen en het was het allemaal waard. Ik ga de mensen hier ontzettend missen maar ik kan niet wachten om weer m'n boterham met kaas te kunnen eten en overal naar toe te kunnen fietsen.. en natuurlijk iedereen weer te zien :)

Tot snel!

x Elizah

Reacties

Reacties

annerieke

Fijn dat je weer deze kant op komt Elizah . veel plezier nog de laatste twee dagen mooie laatste momenten daar.

Andre, je allerGrootste fan!!!

Lieve schat, wat een drama...je gaat nu thuis komen dus de rust is weg, ik moet weer aanhoren dat ik echt oud ben en dat ik totaal deze wereld niet begrijp...gelukkig houd jij me scherp ....tot donderdag meissie kuzzzzzzzzzzzzzzzzzz

anouk

Poepieeee kan niet wachten je weer te zien! Woehoeee xxxxx

ellyhagenaars

ik heb genoten van je echte verhalen, wens je veel lol bij thuiskomst en heel veel succes met je verdere opleiding,
Begrijp goed dat je ouders trots op je zijn.
Lieve groet tante Ell.

Lia

Bijna weer thuis! Wat een avontuur, Elizah!!!! Ben benieuwd hoe prachtig Engels je nu spreekt! Kom lekker thuis, vorm weer een band (schrijf je eigen teksten!) en ik kom eiduluk een keer naar je kijken in augustus!
Liefs en sterkte bij het afscheid nemen!

Eric Mulder

Hooi Elizah.
Ik vond jou reis verhalen ook weer prachtig om te lezen.
Ik ben ook heel trots op jou hoor.
Hoe bevalt het om weer thuis te zijn?
de groetjes aan Daan en je ouders.
VRIENDELIJKE GROETJES JE NEEF ERIC MULDER.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active