10 maanden Engeland, Birmingham

Half way there!

En toen zat ik alweer op de helft! De afgelopen 150 dagen zonder familie & vrienden waren moeilijk maar tot nu toe is het een super gave ervaring om hier te zijn. Inplaats van dat ik me afvraag hoe erg ik iedereen mis van thuis, vraag ik me nu af hoe ik ooit sommige vrienden hier ga achterlaten want het is gek hoe close je met iemand kan worden in zo'n korte tijd (ook al voelt het alsof ik hier al meer dan een jaar ben).

En de eerste waarvan ik afscheid moest nemen is Camilla. Na een laatste keer subway, de film 'The theory of everything' te hebben gezien en thee drinken in Starbucks was het toch wel gek om te bedenken dat ze de volgende dag naar huis zou gaan. Gelukkig is ze van plan om in de zomer naar Amsterdam te komen en contact houden gaan we zeker doen.

Nadat m'n italian buddy verdwenen is heb ik een andere italiaan dicht in de buurt die pasta voor me kan maken. Enrico, m'n italian panda lover buddy (we hebben even besloten dat panda beren heel erg fascinerend zijn), woont tijdelijk bij ons in huis wat echt heel erg raar is maar tegelijkertijd ook wel leuk. Kan ik mooi even z'n fiets stelen en op z'n Xbox spelen.

Zoals beloofd zal ik ook even de resultaten van m'n mock exams delen :)
English language - C
French - C
General Studies - C
Media Studies - B
Ik ben eigenlijk best wel blij met deze lijst aangezien ik het veel slechter had verwacht.

Inmiddels ben ik ook begonnen met het oefenen voor de musical Jumpy. Dus daar ga ik over een uurtje weer heen :) The main charecter 'Tilly' kon uiteindelijk niet meer meedoen waardoor Eden nu die rol heeft gekregen. En dat betekend dat ik niet meer mijn rol hoef te delen :) Dus ik zal het zwangere meisje Lindsey voor 10 avonden spelen inplaats van 5 en zal nu samen met Eden op het podium staan wat super leuk is :D

Nu tel ik vooral af naar de vakantie want... ik ga naar Oosterijk! (nog maar 2,5 week!!) Ik mag wel heel erg blij zijn met m'n ouders dat ik nog een weekje kan snowboarden. Het weekend daarna was het plan dat ik naar het concert van The Black Keys zou gaan maar dat is gecanceld :( Echt super balen want Synne en ik keken hier al weken naar uit. Maar dat weekend daarna heb ik alweer een musical om naar uit te kijken dus deze maand gaat waarschijnlijk weer snel voorbij. Dus nu wordt het tijd om na te denken wat ik wil doen volgend jaar.. help!

x Elizah

Reacties

Reacties

Annerieke

Trots op je lijst!!. moet je echt al nadenken over volgend jaar? musicals en bandjes geniet daar lekker van. Over twee maanden is volgend jaar er ook nog. :-)
Groetjes Annerieke

Andre, je vanzelfsprekende grootste fan

He schat, zag de rapportage vanuit school en dat is gewoon hartstikke steenstraal goed!!!

Tot app xxxx

Trudy

Hoi Elizah, knap hoor zoveel leuke dingen doen en dan toch nog goede schoolresultaten halen.
Je neef Jorrit is gisteren cumlaude afgestudeerd voor zijn master en je moeder was erbij.
Weet je misschien allemaal al maar we vonden het echt tof. Jorrit en ik hebben je foto's bewonderd van je rol in de sleeping beauty op de smartphone van Marlies.
Je zag er echt bitcherig uit hoor.

Marlies

Lieve schat, de moeilijkste periode is voorbij. Ga genieten van je wintersport en de nieuwe rol in je vogende musical.
Dikke kus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active