10 maanden Engeland, Birmingham

Vakantieeeeee

Take 2. Na een prachtig verhaal te hebben geschreven heb ik op de een of andere manier alles verwijderd dus kan ik weer opnieuw beginnen. jeeeeeej.

Vandaag zit ik hier voor 2 maandjes en het beste van alles is, is dat ik vakantie heb! Na alle foto's te hebben gezien van kamp is het mijn beurt om een kamp te maken. En dat gaat zeker lukken want ik heb nu hagelslag om te sorteren (Ik vond je idee erg goed Reneetje). Gister heb ik namelijk m'n overlevings pakket ontvangen van m'n ouders. Dat betekent dat ik eindelijk normaal kan ontbijten met een boterham met hagelslag en m'n favoriete thee, kruidnoten en een chocolade letter heb als tussendoortje en m'n winterjas heb om de ochtenden te overleven. Met nog een paar andere verassingen en een lieve brief van m'n moeder en Mignon was ik erg blij :).

Na m'n optreden donderdag op school met Synne begon m'n vakantie met een sleep over in Natasja d'r kamer. Na een filmpje kijken zijn we al snel in slaap gevallen want Katherine, een uitwisselings student uit Duitsland waarmee ik de afgelopen week m'n huis heb gedeeld, vond het niet zo grappig dat wij lagen te gillen want zij moest vrijdag gewoon nog naar school. Tjaa.. laten we zeggen dat ik niet zo goed ben ik kijken van een horror film.. In de ochtend werd ik weer vroeg wakker door m'n favoriete wekker Isaaiah, de kleinzoon van Yvonne. Ze past namelijk van maandag t/m vrijdag op van 8 tot 3 dus uitslapen is een beetje onmogelijk. (Was ik even vergeten te vertellen). Na een bezoekje in de sportschool, dit keer in gezelschap van oude bezweten mensjes, ben ik naar de stad gegaan met Rachael, Erin & Olly. Na behoorlijk lang wachten op de bus door de regen kwamen we verzopen in de stad aan. Gelukkig moesten we deze keer niet 95 minuten wachten zoals ik moest anderhalve week geleden toen ik een date had met Camilla in de stad. (Ik haat het dat ik afhankelijk ben van de bus). Om 6 uur had ik opnieuw een meeting met Camilla in de Pizza Hut (dezelfde date als vorige keer, jupp we raken verslaafd aan die pizza). Daarna nog even gezeten in Tesco (supermarkt) omdat het te koud was buiten en onze plannen doorgenomen. We gaan namelijk maandag samen naar Bristol! Nadat ik morgen hoor welke rol ik krijg met drama ga ik naar haar toe voor een sleep over. Beetje jammer dat onze bus naar de stad al om half 5 vertrekt. Daarna moeten we waarschijnlijk ergens onderdak zoeken voordat we naar de bus gaan die ons naar Bristol brengt om 6 uur s'ochtends. De volgende dag ga ik naar London met Natasja dus ik ben waarschijnlijk helemaal gesloopt daarna. Maar hee.. ik ga op avontuur in verschillende steden in Engeland. Dat is het wel waard :) Verder ga ik woensdag naar een feestje van m'n gay vriend die toch maar niet gay blijkt te zijn (meh) en volgend weekend naar de karaoke bar met Synne. En tussendoor ergens tijd vinden om huiswerk te maken want helaas zijn de leraren hier ook zo irritant om toetsen op te geven na de vakantie.

Vandaag gaat Natasja 'Frikadeller' (deense gehaktballen) voor ons maken en ik ga ooit ergens deze week Lasagne maken. Jaja met stofzuigen, m'n was doen, m'n eigen toiletspullen kopen en nu ook koken begin ik toch wel een beetje op een huisvrouw te lijken. Mam je gaat echt van me houden als ik terug kom en eindelijk m'n kamer regelmatig opruim :)

In m'n volgende verhaal zal ik alles vertellen over m'n avonturen in deze vakantie!

x Elizah

Reacties

Reacties

nina

heee lies!
Heerlijk vakantie! Gaaf van dat optreden, ging vast heel goed:) Vind je verhalen erg leuk! Birmingham klinkt super! Hoe lang is je vakantie, een weekje ofzo?
Ook groetjes van m'n ouders;) x

Mignon

Heel leuk om al je verhalen weer lezen! Ben benieuwd welke rol je krijgt met toneel ;) Heel veel plezier deze vakantie, en leuk dat je mn brief eindelijk hebt ontvangen xxx

marlies

Lies ik zeg vasthouden dit niet meer veranderen als je thuis bent.
Knuffel mams

Andre, je allerallerallergrootste fan

ha lieverd... Fijne vakantie en geniet????????????????

Andre, je allerallerallergrootste fan

???????=!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tineke

Wat heb jij het druk,druk,druk.Maar wel een uitdaging om dat allemaal te doen.Hopelijk houdt de regen op,zodat je niet heeeeel erg nat wordt als je op de bus moet wachten.Je kan heeeel leuk schrijven.
Tineke

andre, je allerallerallergrootste fan

He lieverd, toen ik je verhaal las kreeg ik zelf al stress: wat een ondernemende dochter heb ik!!!!!
Fijn om te lezen dat je vakantie daardoor geslaagd is. Vrienden en vriendinnen komen vanzelf, zeker als je zo ondernemend bent. Inmiddels dus november en de tijd vliegt!!! Gisteren nog even bij ome Ton en tante El geweest en ook zij lezen je verhalen en smullen ervan.
Lieverd, ben trots op je!!!
Pap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active