10 maanden Engeland, Birmingham

Time flies

Jaja vandaag is m'n broer 20 jaar geworden!! Gefeliciteerd!!!

Laughing
(zou wel leuk zijn als je dit leest). Beetje jammer dat ik op zo'n dag niet thuis ben maaar opzich vermaakt ik me hier wel.

Zaterdag was ik hier al weer voor 2 weken. Het is gek om te beseffen dat je soms in het Engels denkt en woorden in het nederlands bent vergeten. Maar hee, das een goed teken (denk ik). Afgelopen week heb ik heel veel mensen ontmoet op school. Ik denk wel dat er een vriendengroep tussen zit. Wat me vooral opviel is dat iedereen z'n eten hier deelt

Tongue Out
. Vind ik opzich niet zo erg want de koekjes zijn best wel goed. Ik heb toch nog maar m'n vakken veranderd nu het nog kan in; Media Studies, Music, English Language & General Studies (geen idee waar dit vak over gaat want ik snapte er helemaal niks van in de eerste les.. maar ik moest het soort van verplicht kiezen). Hierdoor heb ik alleen wel het slechtste rooster wat je kan hebben.. beetje jammer. 1 keer in de 2 weken ben ik vroeg uit en donderdag moet ik een muziek les volgen na school, altijd leuk! Drama bleek toch een beetje moeilijk te zijn maar via de lessen heb ik Eden ontmoet die me heeft overtuigd om naar een soort drama club te gaan (Ik ben de naam vergeten dus ik noem het maar gewoon zo). Ik dacht waarom niet, ik probeer het gewoon dus dat stond op de planning voor het weekend.

Zaterdag gingen Natasja en ik naar de stad en kon ik het niet laten om schoenen te kopen (sorry mams, moest gewoon even). Na 4 uurtjes verdwalen gingen we weer terug naar huis. Na het eten toch maar weer terug gegaan voor een meeting met 3 jongens uit; Frankrijk, Italie en Duitsland. Was erg gezellig alleen beetje jammer dat ze niet echt verhalen konden vertellen en de vehalen die wij vertelde niet begrepen omdat engels spreken nog een beetje lastig bleek te zijn. Maar goed, met gebaren taal kan je gelukkig ook een heel eind komen.

Zondag ochtend even geskypt met de familie dekkers. En daarna snel naar het treinstation gegaan opweg naar het drama gebeuren. Ik snapte alleen de ticket machine niet echt dus vroeg een jongen om hulp. Hij bleek een au pair te zijn uit Spanje waardoor we een uur lang hebben volgepraat. Bij 'Chester Road' stond Eden op me te wachten en gingen we naar de drama club waar ik een hele leuke groep mensen heb ontmoet! Na 2 uur lang dansen en zingen weer terug naar huis gegaan. Maar eerst kreeg ik nog even een rondleiding door de stad van m'n toekomstige gay vriend (tenminste dat hoop ik).

Verder heb ik deze week nog niet echt plannen. We hebben alleen zondag een meeting met alle exchange students in de buurt dus dat wordt vast wel leuk!

Eerst even deze school week overleven...

x Elizah

Reacties

Reacties

andre, je grootste fan

he schat! je verveelt je niet!! Ik heb je net wat post gestuurd dus houdt de brievenbus in de gaten!!

Love you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pap

je liefste buurvrouw(tje)

Ha Elizah
Ben blij dat je zo enthousiast bent na een vervelende start. Gelukkig maar. Klinkt allemaal heel leuk vooral dat je in korte tijd al zoveel mensen hebt ontmoet en zo lekker Engels praat.
Have fun, knuffel en het is leuk om je blog te lezen????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active